LA VACA QUE RIU – PATRICIA PARDO
CIRC
7 i 8 de novembre de 2020
CIRC
7 i 8 de novembre de 2020
GUARDONAT AMB EL PREMI DE LES ARTS ESCÈNIQUES VALENCIANES 2020
MILLOR ESPECTACLE DE CIRC
ESPECTACLE ACCESSIBLE PER A LA COMUNITAT SORDA
Espectacle en valencià.
UN IMPACTANT ESPECTACLE QUE, COMBINANT HUMOR, CIRC I GRANS DOSIS DE REALITAT, REVELA LA VIGENT TORTURA INSTITUCIONAL
Les Nacions Unides definixen la tortura com qualsevol acte en què un funcionari públic infligix intencionadament a una persona dolors, físics o psíquics, per tal d’obtindre una informació, castigar-la, intimidar-la o coaccionar-la.
La creativitat, la delicadesa, la cura. El poder, la impunitat, la tortura. A través del teatre i del circ, La vaca que riu s’endinsa en la capacitat torturadora de l’ésser humà, concentrada i potenciada en posicions de poder o de control, alhora que la contraposa a la capacitat de cura; capacitat destructiva enfront de capacitat creativa. La directora i dramaturga Patrícia Pardo crea un nou espectacle on contraposa l’humor del teatre i el circ amb plantofades de realitat, i situa l’espectador davant d’un mirall.
La companyia aposta per fer l’obra accessible a la comunitat sorda, amb la intèrpret de signes Belén Pérez, integrada de manera orgànica en l’escena.
Dramatúrgia i direcció: Patrícia Pardo / Interpretació i coreografies: Joana Alfonso, Illya Gendler, Mónika Vázquez i Guille Zavala / Intèrpret de llengua de signes: Belén Pérez / Escenografia: Luis Crespo / Espai sonor i veus: Eva Gómez i Laura Miñarro / Música: Tradicional occitana / Vestuari: Olga Osuna i Raquel Renart / Tècnica acrobàcia i dansa: Illya Gendler i Mónika Vázquez / Documentació i permisos àudios: Miquel Ramos
ACTIVITAT COMPLEMENTÀRIA: Trobada posterior amb la creadora després de l’actuació. 7 de novembre a les 21:30 hores. Activitat gratuïta.
Circ
Mutant
7 i 8 de novembre de 2020
20:30 h
50 minuts
110 persones
10 euros
La Mutant pretén operar com un espai de reflexió, experimentació, diàleg i estímul per a una ciutadania creativa.
Carrer de Joan Verdeguer, 22-24
46024 Valencia
Tels. 963 01 34 01
taquilla@lamutant.com