PÈLS DE COLOM – ELECEDE
DANSA
20, 21 i 22 de novembre de 2020
DANSA
20, 21 i 22 de novembre de 2020

Pèls de colom és la primera producció de eLeCeDe, i torna als escenaris després de la bona acollida de públic. Es tracta d’una obra de dansa contemporània que també pot emmarcar-se en la multidisciplinaritat. Presentem una dramatúrgia textual crua i directa, al costat de coreografies que completen les frustracions i vivències d’un sector que es replanteja a si mateix (el de la dansa o les arts vives) i que pretén replantejar a les persones i col·lectius aliens al sector. La claredat del llenguatge i la dramatúrgia lineal es matisa amb la poesia del moviment per a narrar-nos de forma molt literal les preocupacions del sector de la dansa i, alhora, replantejar els discursos actuals en qualsevol col·lectiu o individu.
Les línies de treball són les de seccions aïllades que pretenen ser congruents amb una estètica canalla, directament, però que no deixa d’haver nascut d’una llavor sensible. La idea sorgix de la necessitat de manifestar un estat d’indignació i apropar públics aliens al món de la dansa.
Direcció, coreografia i dramatúrgia: Albert García Saurí
Producció i comunicació: Paula Moliner i Jéssica Martínez
Assistent de coreografia: Eva Bertomeu
Textos: Anònim
Artista circense i intèrpret: Julia Silla
Ballarins: Estefan Vega León i Matias Kruger
Escenografia: Miguel Ángel García i Paloma Corts
Vestuari: Paloma Corts
Espai sonor: Sergio Pont i Dámaso Redondo
Il·luminació: Guillem Mota
Vídeo i fotografia: Gemma Iglesias
Projeccions: Miguel Ángel García
Gerència i administració: Mar Riera
Disseny web: Andrés Costa i Citlali
Disseny gràfic: Elisa Ramón
Logotip: Ivan Duran
Veu en off i ajudant de dramatúrgia: Jose Doménech
ACTIVITAT COMPLEMENTÀRIA:
Taller de Circ i acrobàcia contemporània amb Matías Kruger. Escalfament amb Albert Garcia Saurí.
Inscripcions a produccionlamutant@gmail.com. Màxim 13 persones. Inscripció gratuïta. Les persones inscrites al taller, tenen 2×1 en taquilla per a qualsevol dia d’actuació de Pèls de Colom. 20 de novembre de 12 a 14 hores.
ACTIVITAT COMPLEMENTÀRIA: Trobada posterior amb el creador després de l’actuació. 20 i 21 de novembre a les 21:30 hores. Activitat gratuïta.
ACTIVITAT COMPLEMENTÀRIA:
Taller de Hip-hop contemporani amb Estefan Vega León. Escalfament amb Albert Garcia Saurí.
Inscripcions a produccionlamutant@gmail.com. Màxim 13 persones. Inscripció gratuïta. Les persones inscrites al taller, tenen 2×1 en taquilla per a qualsevol dia d’actuació de Pèls de Colom. 21 de novembre de 11 a 13 hores.
Dansa
Mutant
20, 21 i 22 de novembre de 2020
20:30 h. (dies 20 i 21); 19 h. (dia 22)
120 minuts (tallers)
110 persones
10 euros
La Mutant pretén operar com un espai de reflexió, experimentació, diàleg i estímul per a una ciutadania creativa.
Carrer de Joan Verdeguer, 22-24
46024 Valencia
Tels. 963 01 34 01
taquilla@lamutant.com

