ESTO NO ES UNA PRUEBA DE SONIDO – COMPANYIA CARLOTA MANTECÓN.
DANSA
29 de novembre
DANSA
29 de novembre

Si sona, m’incita a moure. Si em menege sona. Cos. Cos. Cos. Si ho sent em modifica. Temps, beat o resonància. Si ho escoltes, et modifica. Martell, enclusa, tornada. Si ho active construïsc. Si ho conecte s’amplifica. Si me’n vaig s’acobla.
Un solo de danza. Un duet sonor.
Cóm escoltem l’imatge d’un cos en moviment? Cóm visibilitza el só que ens percuteix? Cóm l’acústic condiciona el visual? La companyia canaria Carlota Mantecón presenta a La Mutant “Esto no es una prueba de sonida”, una creació que passa per la auto-exploració corpori-sonora; la construcció del sonit en moviment feta imatge; i la absència, com a força generadora de alguna cosa que va més enllà del propi cos.
La peça ve de la mà de Circula! Tren de Creación en Danza, un projecte estatal promogut per set associacions de professionals de la dansa nacionals i la fi de la qual és promoure el moviment i la circulació de companyies, coreògrafes i ballarines associades entre les diferents comunitats autònomes.
Fitxa artística
Duració · 45 minuts
Estrena · Festival Fam, Auditori de Tenerife · juny 2019.
Creació i concepte · Carlota Mantecón
Performer i ballarina · Carlota Mantecón
So i concepte · Luz Prado
Diseny d’ il·luminació · Cristina Bolivar i David Picazo
Fotografia · Javier Pino
Vídeo · Sergo Méndez
Agraïments · L’estruch (Fabrica de creació de les arts en viu), Centre Párraga (Murcia), Teatre Victoria (Tenerife), Laura Llaneli i Daniel Rosado.
Dansa
Sala
29 novembre
20:30 h
240 persones
12 euros
La Mutant pretén operar com un espai de reflexió, experimentació, diàleg i estímul per a una ciutadania creativa.
Carrer de Joan Verdeguer, 22-24
46024 Valencia
Tels. 963 01 34 01
taquilla@lamutant.com

LOS BANCOS REGALAN SANDWICHERAS Y CHORIZOS