MASTERCLASS JOSÉ MANUEL ÁLVAREZ.
DANSA
23 de novembre
DANSA
23 de novembre

El coreògraf i ballador flamenc José Manuel Álvarez impartirà dues classes magistrals incloses dins de la programació del Festival Circuit Bucles.
“El cuerpo flamenco” és un taller dirigit a ballarins amateur. Al llarg una hora i mitja es farà un treball de tècnica corporal sobre les formes de col·locació pròpies del ball flamenc. També es presentaran els estils més bàsics: buleries, tangos, seguidilles… i s’aprendrà a col·locar les palmes. L’aforament d’aquesta *masterclass és de 40 alumnes, que se seleccionaran per sorteig a través de les xarxes de Joventut.
“Esto es una juerga” és el títol de la masterclass per a ballarins professionals que el coreògraf sevillà impartirà a continuació. Al llarg d’una hora i mitja es treballarà sobre els codis del flamenc en la seva versió més social del ball. En una tabola flamenca, els pals més habituals són les buleries i els tangos, i tots dos tenen una estructura establerta de comunicació amb els músics o altres participants que cal conèixer per a manejar amb intuïció. L’aforament per a aquest taller és també de 40 alumnes.
El repartiment de places es realitzarà mitjançant sorteig a través de les xarxes socials de la Mutant.
Dansa
La Mutant
23 novembre
De 10 a 11.30 hores El cos flamenc
De 12 a 13.30 hores Això és una tabola
240 persones
Sorteig a les xarxes socials de La Mutant
La Mutant pretén operar com un espai de reflexió, experimentació, diàleg i estímul per a una ciutadania creativa.
Carrer de Joan Verdeguer, 22-24
46024 Valencia
Tels. 963 01 34 01
taquilla@lamutant.com

CARNE CRUDA EN DIRECTE